Friday, April 22, 2011

selamatkan aku..aku penagih yang tegar!!! tolong!!



mereka kata ianya xsedap..
xde rase!! xmenarik!! mual!! tapi bagi aku..setiap gigitan seperti berada dalam syurga~
hehee..bile org rase mual  and label kan ia sebagai menu yg paling DISASTER!!..tapi aku tetap..setia.. hehe

knape org xsuke?? sedangkan bnde ni diperolehi dari spesis ikan yang tetap kekal dalam jangka  panjang..dua kepingan ikan yang rangup..dilimpahi dgn sos tartar yang enak..dan dilapisi oleh keju disebalik roti ban yang dikukus lembut...arrghhhhh!!! aku addicted!!!!!



i heart fillet o fish!!!!















selami keenakakan double fillet o fish..arrghhhhhhh
JOM DIVE IN!!!! kite selamiiii!!!!!

v

v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

dh agak2 menyelam..

.
.
tadaaaaaaa!!!!
jumpe kupon ni!!!

yeeeeeeehaaaaa!!! agak berbaloi la sbb xyah beli double fillet o tok melepas kan ketagihan..aku ajak mak aku g smlm..so dpat la aku mkn doblas FOF ..mak aku xmakan sbb beliau makan menu lain..

hahahaha..buy 1 free 1..hehe baik betol unkel mekdonel ni lepas bg breakfast free skrg bagi fillet o free lak..hihi dan lokasi fillet yg paling aku suke cam biase la FILLET-0-PETALING STREET...sbb nye??? sbb nye kepingan ikan tersebut mmg betol2 kuning bukan oren..rase mmg rase sebenar la..hehe aku pon xtau rase sbnr die mcm mane..tapi ikot firasat ngn tekak aku mmg same ngn fillet -o- HK ..wuuu~


kamu..ye, kamu!! hehe kamu la..sape lagi...
ade org lagi addict dari aku tau..sekali gigit akan membawa anda ke syurga..try la, eat by your heart n sense..try

yeah!! viva forever!! fillet-0-fish..hahah

kamu..ye,kamu!! g la donlot kupon tu..dpat satu extra..leh datiing ngn boyfiee mkan FOF  sambil nikmati matahari terbenam sblm 24 APRIL..xpon makan ngn VBFF anda sambil melihat awan berarak..ok gak kan..xpon p main layang2 kat taman metropolitan sambil  menikmati gigitan syurga..
eat by your heart..hilang la rase DISASTER tu..xde la DISASTER sbb ramai je penggemar nye..kalu x dh lame FOF dibuang dari MAIN MENU unkel mekdonel nye kedai..

hehe..
yours sincerely,
penagih FOF yang tegar..








i LOVE FILLET-0-FISH


tgk ni!!!!!!!!!! lagi addicted!!! not me tapi paulie..aku curik pic dari blog die..hahaha

fillet ikan jek..tapi die penggemar ikan jek..hahah bukan mcm aku yg suke unkel mekdonel.. FOF addict!!





5 comments:

  1. sedap kan??kan?? haaa..ape laie..p la donlot kupon,flash kat unkel mekdi nye kedai pastu dpat free seko lagi fillet o~

    ReplyDelete
  2. giileee arrr imaaahhhHH~
    donlod je ke? kompom??

    ReplyDelete
  3. aah ko donlot pastu tunjuk a kat kaunter,,tgk syarat kat bawah kuopn tu..sah smpai 24 april je

    ReplyDelete
  4. Bapak ahhh!!! berlapis fillet dia. GILA KAUUUU!

    ReplyDelete