Monday, September 13, 2010

arrrgghhhh!!! sonok gile jumpe korg balik..

Due tige kucing berlari mane nak same kawan seperjuangan..
Due tige ari ni sonok gile kowt dapat jumpe kawan2 lame balik..dulu aku skola kat datok keramat (SKDK2) pastu masuk mnegah kat putri ampang (SMKPA) seriously rindu gile kat budak2 ni..mcm2 memori kot biase a dak2 nakal.. mase skola mngh skola pmpn..lagi la nakal2.. ade yg dulu rupe ganas skarang dah kawen dah rindu seh kat korg..

Pic Norhanani Menwari - dlm pic ni aku xdo..sbb dah pindah kat teknik..tapi dak2 ni batch aku..tuka2 klas dari form 1 sampai form 3 so mmg knal na each other..lagi pon klas agame ngn pjk campo2..syok wooo skola pompuan  ni.. aku rindooo sama kamooo org..

pic dari Anis Nazia nye fb..
tahniah syidah..dah kawen pon ko..mazni siap ade ank lak tu..anak die comel gile!! macam mak die..ramai lagi la ade yg dah blajo sampai luar ngare..ebak2 blako deme ni..kagum ngn korg..seriously semue mmg best a..nak uplot pic dorg pon bnyk..adohh rinduuu..yg pling aku kagum aishah rambut bee dulu mcm kne rasuk antu skang ayu gile..cun je..sopan (hihi jgn marah lak cah)..you r big gurl now.

kamu..ye,kamu!! dorg ni kawan aku..ade antare nye dari darjah 1 sampai la tingkatan 3 still bersame2..yeee kamu ni aku!! ni la aku, mereke kawan aku..hahaha balaja same2, mengire same2, dari xtau ABC sampai la berjaye ke UNI n ade kehidupan masing2 kawan xpilih asal usul, xpilih bangse, xpilih tahap kecerdikan n xdiskriminasi ape2 pon even jenis darah..kamu!! dis is my world that might be your world too...

pic dari fb nabila..
pic dari caca sello nye fb

neva emerini nye fb

No comments:

Post a Comment